Monday, April 16, 2007

يالى ابتليتى

يالى ابتليتى طولى بالك
ده انا ابتليت و بلوتى طالت

23 comments:

halawa said...

مش عارف أمسكني
هي هيئ
مـــا يحـكـمشي

وسلامنا الى الحاجة أم محمود
ونخبركم أن عباس دخل الجيش
أما زينب وعيالها

SAKAyAR said...

يا حبيبي يا نووووووسة
يحرقك 3000 مرة
وواحد
وعلى رأي المثل
ظبطتني فـ الهرم ... رحت أشتري جيلاتي

محض روح said...

والي يشوف بلاوي الناس تهون عليه بلوته

هو فيه ايه؟
:)
تحياتي

dew_bright said...

و عـــــجــــبـــــى

3ashe2elro7 said...

حلاوه
العادى بتاعك ما انت مظفلط
***********
سكايار
بسم الله الرحمن الرحيم
ابو لهب باعت السلام و بيقولك متتأخرش
***********
محض روح
الحمد لله فى السراء و الضراء
و الحمد لله خير
***********
ديو برايت
اللهم احفظ بلوجاتنا من شر العته اللى بتاكل البوستات و بارك اللهم لنا فى بلوجتنا و اجعلها مفيسا لنا من كل ضيق و تفريجا لكل هم

david santos said...

WE GO TO CONTINUE TO EXCEED THE BARRIER OF THE LANGUAGE, SO THAT BUSH AND OTHER TERRORISTS NOT TO CONTINUE LIE

لقد أن تنتهي مع باري لغات منها بوش وغيره من الارهابيين لا تزال تكمن

CrAzY-bOy said...

حاسس بيك و الله
و على راى الى قال
بلوه وبلوه
يبقى اتنين

..

REEMOO said...

واللى يشوف بلاوى الناس تهون عليه بلوته

كائن نورانى said...

ايه دا يا بش مهندس

هما اينعم كلمتين وبس

بس والله معناهم جامد واللعب بالالفاظ حلو


لكن بعيد الشر عنك من الابتلاءات وربنا يبعد عننا جميعن البلاوى


بس الميكرو

او النانو بوست فى نصيحة بردو

طولى بالك

محنا مطولين على الاخر اما نشوف

ربنا يهون


سلاموتو

أخف دم said...

عدنااا
إيه يا عم الحاجات الجامدة دى
ودى حلها إيه بقى؟
البطيخة؟

gohayna said...

كتابتك كوم وتعليقات الناس الجامده دي كوم تاني

هلكتوني علي نفسي من الضحك

ويارب البلوه تروح يارب

تحياتي

3ashe2elro7 said...

david santos
ياعم انت جاى تقفلنا البلوجات و لا ايه ملناش فى الكلام ده يا سيدى
***********
CrAzY-bOy
بلوه وبلوه يبقوا اتنين ... وانا متأندل يا نور العين
************
REEMOO
ده صحيح بس كل واحد متعلق ببلوته
************
كائن نورانى
امين يارب
يبعد عننا المحن و يفك كربنا كلنا
************
أخف دم
و لا جامده ولا حاجه دى حاجه بسيطه جدا ياباشا
*********
gohayna
دى حاجه حلوه اوى اننا نقدر نرسم بسمه على وش انسان يارب دايمن علطول نقدر
شرفتينى بالزياره
و عند جهينه الخبر الاكيد

الخيط الرفيع said...

خير الكلام ما قل ودل
بس المشكله يدل علي ايه
والواضح هنا انه بيدل علي مر


ربنا يجبر بخاطرك قريب
جبر يسعدنا جميعا
ولله انا متأكدة ان كل الناس النضيفه
اليتعبت عشان غيرها ربنا هييسر أمرها بس أنتظار الفرج من أفضل العبادات

New Image said...

لاء خير صحيح ان شاء الله ...شوف انت تجيب شوية مية مبلولة و تبلها جااامد و تقعد تعصر فيها اوى.و ادعى للى خلفتها كلها ولاد

smraa alnil said...

سؤال علمي بحت واضح وصريح ويحتاج الي اجابة علمية بحتة برضه وواضحة وصريحة












هو في ايه؟؟

أجدع واحد في الشارع said...

والي يشوف بلاوي الناس تهون عليه بلوته

????????

جـــــوانــــا said...

والله البوست ده من أحلى البوستات
نستأذنك ننشره في مجلة جوانا
عجبني جدا التعليقات
انت اتشطفت ياملك
قلبي معاك

Menas said...

اسمحى اقولك
القرع لما استوى قال للخيار يالوبيا

الا ايه سر الاختصار ده
حد لا سمح الله قالك انك مبتختصرش
فقلك
ها
والله لموريه
انا مش قصدى حاجه

Anonymous said...

ربنا يوفقك يا نجم

وحاسس بيك والله


اينووووووووووو

david santos said...

22 de abril, día de la tierra. Quién no la respeta, no respeta la humanidad.
22 of April, day of the land. Who does not respect it, does not respect the humanity.

22 d'avril, jour de la terre. Qui ne la respecte pas, ne respecte pas l'humanité.
22 نيسان يوم الارض. فمن لا يحترم ومن لا يحترم الانسانيه.
22 von April, Tag des Landes. Wer es nicht respektiert, respektiert nicht die Menschlichkeit
22日,一天的土地. 谁不尊重,不尊重人性. 4月の22、土地の日。
4月の22、土地の日。 それを尊重しないかだれが、人間性を尊重しない。
22 апреля - День земли. Кто не уважает его, не уважать человечество.
22 de Abril, dia da terra, quem não a respeita, não respeita a humanidade
22 της ημέραης Απριλίου, του εδάφους, που δεν το σέβονται, δεν σέβονται το Ανθρωπότητα
David Santos

الشــاطر ميــــدو said...

سلمتها أم حسن

mahe said...

قالو بتحب القرعة ولا امو شعر قال لا خلينا فى القرعة اضمن






بس بجد بجد هو فى اية ؟؟؟؟

3ashe2elro7 said...

الخيط الرفيع
ربنا يوفقك فى الشغل و خصوصا انى بسمع اخبار حلوه وكويسه عن الشغل الجديد ويلا
تبقى انطلاقه
*********
نيو ايمدج
تعليق قريته و قعدت اضحك جدن منه
بس ايه علاقه الميه بالبلل و كمان اشمعنا اللى خلفتها كلها ولاد .. هوه لسه فيه حد كده البنات ماليين البلد و لسه ده احنا هننقرض يا باشا
*********
سمراء النيل
هوه فيه ايه
سؤال مصر كلها عايزه عليه اجابه
حاله من الملل و الطهقان و الزهق و البحث عن الذات تجتاح الناس
*********
اجدع واحد ف الشارع
شرفنى حضورك
***********
جوانا
يا بكاش بلاش اونطه
و بعدين الناس كتر خيرهم شطفونى و نشفونى كمان مسبونيش مبلول
***********
ميناس
ولسه انتى شوفتى اختصار اللى جاى كمان مختصر كمان و كمان
************
اينووووووو
ماشى يا عم المشغووول يعنى انزل مصر و كمان مشوفكش لاهنا و لا هناك
ربنا يوفقك يا مجرب انت يا مجرب
***********
ديفيد سانتوس
الانسانيه لابد أن تحترم .. فى اكتر الاوقات الماديه لازم تعمل حاجه تخليك تحس انك انسان لسه مبقتش آله
**********
الشاطر ميدو
و خالتو و عمتو و طنط و الف مبروك النجاح
***********
ماهى
هههههههه
طبعا هاخدها و اتعايق بشعر بنت اختها
كله خير